رسیدگی به تخلفات صنفی
پل ارتباطی 124 سامانه دریافت شکایتهای اصناف و اتحادیهها در مورد گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و درج قیمت است که امکان پیگیری شکایت نیز در این سامانه فراهم شده و به صورت میانگین در 48 ساعت موضوع شکایت مورد رسیدگی قرار میگیرد اما مردم میتوانند شکایت خود را مستقیم به اتحادیه نیز اعلام کنند که برای این کار لازم است از طریق اتاق اصناف و یا شماره تماس اتحادیه 04135261087 در تماس تلفنی یا به صورت حضوری شکایت خود را اعلام کنند.
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ساعت 17:56 توسط دانش
|